zaterdag 16 november 2013

Standhouder 2013: Marloes Peek-Brantjes

Hieronder een stukje over Marloes Peek-Brantjes. Zij is niet echt een standhouder op de beurs, maar zal rondlopen om haar parfumproducten te promoten bij de bezoekers. Indien je hier interesse in hebt, zoek haar dan vooral op tijdens de beurs of stuur haar een e-mail.


Mijn naam is Marloes Peek-Brantjes en ik ben 46 jaar oud. Sinds kort ben ik begonnen met de verkoop van Frederico Mahora producten. Niet veel mensen hebben nog van dit merk gehoord, maar het is een snel groeiend merk dat sinds 2008 in Nederland te koop is en al in ongeveer 65 landen over de hele wereld. 
Ik verkoop parfum, geïnspireerd op bekende merken. Het komt uit dezelfde fabriek, maar is veel goedkoper. Verder verkoop ik make-up, huidverzorgingsproducten en huishoudelijke producten. Deze zijn van zeer goede kwaliteit en gaan heel lang mee.

De producten zijn bij mij thuis te koop. Natuurlijk is men welkom als men bijvoorbeeld een parfummonster wil proberen. Ook houd ik thuisparty’s waar de producten worden getoond.
Voor vragen en/of bestellingen ben ik bereikbaar op: 


tel.: 06-42534823.
Mail: mlpeek@hotmail.nl

Marloes Peek-Brantjes
Kennemerlandstraat 34
Heemskerk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten