zaterdag 9 november 2013

Standhouder 2013: Glas & Meer

En we gaan gewoon nog even door met het voorstelrondje.... Hieronder een stukje over standhouder
Glas & Meer

Glas en Meer heeft diverse artikelen van glas, gemaakt met de Tiffany-techniek en glas-in-lood-techniek. Bijvoorbeeld: raamhangers, voorzetramen en bijzondere sfeerlichtjes in diverse kleurencombinaties. Dit alles is uniek omdat het met de hand gemaakt is.


En nu, met de kerst in aantocht, heb ik verschillende kleine kerstboomhangertjes gemaakt
in de vorm van engeltjes, kerstboompjes, kerstballen en sterretjes.

Ook werk ik in opdracht, als u een leuk voorbeeld heeft gezien in één van de boekjes die ik bij me heb, maak ik dat graag voor u.



Voor diegenen die zich afvragen waar dat .....en Meer..... voor staat: Kom eens kijken op de beurs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten