vrijdag 22 november 2013

Goodiebags 2013: Sweet Passion

Op de Winterbeurs delen we zondag 100 goodiebags uit aan de eerste 100 bezoekers die iets kopen bij een van onze standhouders. In deze goodiebags hebben niet alleen de standhouders iets gedaan, andere bedrijven hebben ook iets bijgedragen. Zoals Sweet Passion
Sweet Passion
Ik ben Rita Thomassen, moeder van een 3 jaar oude zoon. In mijn vorige leven werkte ik als Process Manager. Vanwege mijn eigen jarenlange gezondheidsproblemen heb ik geprobeerd om groene alternatieven te vinden  voor schoonmaak- en wasmiddelen. Deze reis langs giftige stoffen, chemicaliën, gevaarlijke materialen die de meeste mensen hiervoor thuis gebruiken was echt een eye-opener voor mij.
Al enige jaren hou ik mij daarom bezig met het bewust zoeken, maken en testen van verschillende niet-giftige schoonmaakmiddelen, wasmiddelen en cosmetische producten.
Nu probeer ik ook andere mensen te helpen die thuis graag het aantal chemicaliën en gevaarlijke producten willen verminderen. Ik geef workshops waarin u kunt leren hoe u uw huis schoon kunt maken zonder deze stoffen. Ik verkoop ook allerlei milieuvriendelijke alternatieve schoonmaakmiddelen. 

Naast deze activiteiten, geniet ik van het creatief zijn en heb ik een etsy winkel (www.etsy.com/shop/SWEETPASSIONPRODUCTS) waar ik mijn andere liefde voor materialen, kleuren en vormen kan delen.

links:
www.sweetpassionforkidsandmoms.blogspot.nl
www.facebook.com/SWEETPassionProducts
www.etsy.com/shop/SWEETPASSIONPRODUCTS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten