maandag 12 november 2012

Standhouder 2012 - Het Kleine Winkeltje

We komen bijna aan het einde van ons voorstelrondje van standhouders. Vandaag is dit: Het kleine winkeltje.


 Eigenaresse Danielle vertelt over zichzelf:

Na jaren Creatief bezig te zijn geweest voor o.a Scrapbook Magazine en met mijn liefde voor servies en andere snuisterijen die zorgen voor knus en gezellig, ben ik mijn eigen winkeltje aan huis begonnen. Ik geef verschillende workshops en kinderfeestjes, ook op locatie, en is er gelegenheid tot gezellig onder het genot van een lekker bakkie koffie of thee te freubelen met eigen creatie of gewoon om ideetjes uit te wisselen!
Mijn grote trots is het Deense merk Greengate, maar ook Falby ,Cherry on the Pie, kers op de kaart, Clayre & Eef en Emma Bridgewater zijn mijn grote favoriet.




De website van Het kleine winkeltje is nog in opbouw, dus als je een goede indruk wilt krijgen van haar prachtige producten, dan raad ik je kijk om op zondag 25 november een kijkje te nemen bij haar kraam
Wil je toch al een kijkje nemen op de website, dit is het adres:

[ www.greengateshop.nl ]



Geen opmerkingen:

Een reactie posten