dinsdag 20 november 2012

Deelnemer goodiebags 2012: Passion for Stones

Nog een deelnemer aan onze goodiebags die we aan je willen voorstellen: Passion for Stones.


Eigenaresse Anna Kuijl over haar website:
De fascinatie voor mineralen (ze geven positieve energie af) en mijn creatieve talenten resulteerden op een dag in het maken van sieraden: van zilver, edelstenen en organische materialen (amber, parels en koraal). Het zijn unieke, eenmalige creaties... en via mij extra energetisch opgeladen. Voornamelijk mineralen (zilver is hier de optimale geleider) hebben via hun energie invloed op de spirituele, mentale, psychische en fysieke gesteldheid van de mens. Houd je van bepaalde stenen en/of kleuren? Wil je graag van bepaalde aandoeningen af? Of ben je op zoek naar een uniek cadeau? Ik deel graag mijn passie met jou en maak sieraden die bij jou passen. Van persoonlijk consult tot sieradenparty of workshop...
Ik wens je veel plezier op mijn site http://www.passionforstones.nl 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten