zaterdag 15 november 2014

Standhouder 2014: Sieraden Tikkie Anders

Sieraden Tikkie Anders verkoopt zoals de naam al doet vermoeden aparte sieraden die net even anders zijn. Ik maak alles van restmateriaal, in dit geval fiets- en motoren binnenbanden. Dit materiaal inspireert mij steeds weer om nieuwe sieraden te maken.
Ik maak o.a. kettingen, armbanden, oorbellen en riemen. De sieraden zijn niet alleen voor vrouwen maar ook voor heren zijn er diverse items.


Ongeveer 5 jaar geleden ben ik begonnen met het verkopen van deze sieraden nadat familie, vrienden en collega’s mij steeds vroegen om ook voor hun diverse sieraden te maken. Daarna besloot ik het iets groter aan te pakken en bezocht ik met mijn sieradenlijn een jaarmarkt.
Dit was meteen een groot succes, daarna volgde de website.
Inmiddels sta ik in de zomermaanden op diverse kunst- en jaarmarkten door heel Nederland. In de maanden november en december bezoek ik diverse kerstmarkten.

Mijn sieraden zijn uitermate geschikt als apart cadeautje voor jezelf of om weg te geven!

Ben je zelf creatief en wil je met dit materiaal werken?
Ik geef ook workshops bij je thuis voor groepen vanaf 6 personen.
Meer informatie kan je vinden op mijn website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten