dinsdag 28 oktober 2014

Standhouder 2014: Beessies.com


Even voorstellen: Mijn naam is Stephanie Fiseler. Ik ben moeder van een zoontje, Luca (1,5 jaar) en inmiddels zwanger van de tweede! 

Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik op het idee gekomen om leerzame kinderschilderijen te schilderen voor baby- en kinderkamers. In 2013 ben ik begonnen met Beessies.com (voorheen Kinderschilderijen.nl) en dit is een groot succes gebleken. Inmiddels heb ik al vele wensen kunnen vervullen om de baby- en kinderkamer nog leuker, unieker en persoonlijker te maken. 
             

                    

Beessies.com biedt zowel handgeschilderde producten als reproducties aan maar ook geboortekaartjes, groeimeters, speelgoedkisten & kinderstoeltjes. Het assortiment zal steeds meer uitgebreid worden met unieke, originele, leerzame producten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten